+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Penzion U Veselých Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 29 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    87%
  • Pohodlí

    82%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Seřadit od:
Zobrazit:

Milena

dospělý pár, 21.6.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
85 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Eva Růžičková

skupina přátel, 1.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
85 %
  • Hotel má strategicky výhodnou polohu pro řadu zajímavých výletů. Velmi příjemné a vstřícné chování personálu. Velmi dobrá kuchyně.

  • Zcela nevyhovující sprcha /obtížná manipulace a malý prostor ve sprchovém koutu/.

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 28.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Věra Marešová

rodina se staršími dětmi, 25.2.2022

Tábor Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 3.5.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • příjemní majitelé klid sauna a vířivka

  • tvrdé matrace včetně velmi těžkých peřin (cca 10kg) - sice udrží teplo, ale bolí z nich pak celé tělo v koupelně byla cítit plíseň na fotkách vše vypadá mnohem lépe než je ve skutečnosti

Personál
10
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 14.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Zařízení neposkytuje kartu pro hosty, aniž by to bylo uvedeno na webových stránkách.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 21.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Ubytování skromné,čisté.Pro přespání vyhovující.

  • Snídaně jednoduché,ale dostačující,jen chybělo tmavé pečivo. Mysleli jsme ,že se půjde domluvit ohledně večeří,ale bylo nám řečeno ,že je nakoupeno na 3 dny dopředu,takže bohužel.... Kdo hledá skromné,čisté ubytování ,bez televize ,tak doporučujeme.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Penzion U Veselých odpověděl na tuto recenzi.
Pro čtenáře recenzí nabízím úvahu o tom, proč se u nás objevují buď zcela spokojení hosté s vysokým hodnocením, nebo zcela nespokojení klienti. Dělám tuto práci již skoro 25 let a tak si myslím, že tato statistika je již dost výmluvná

HOST, KTERÝ OCEŇUJE POBYT U NÁS, SE VYZNAČUJE ZEJMÉNA:

1. KOMUNIKACÍ, protože si s námi rád pohovoří. Nabídneme mu nejrůznější možnosti, jak hezky strávit čas u nás, případně lehce upravíme jeho plány. Občas udělám e vrbu a vyslechneme a nejrůznější trable, kterých má každý plno a snažíme se dodat trochu optimismu.
2. NEMÁ PŘEHNANÁ OČEKÁVÁNÍ. Proto je vždy příjemně překvapen, tu úsměvem, tu podaným pivem. Ví, že štěstí mu nezajistí stometrový pokoj se třemi koupelnami, ale teplé lidské slovo. Nemusí být všude happy, ale jede sem za klidem, pěkným výhledem odpočinkem či návštěvou.
3. PŘEČTE SI NÁŠ WEB, kde jsou jediné relevantní informace na rozdíl od jiných webů, které mnohdy nemůžeme ani ovlivnit. Ví, co může očekávat a co ne.
4. OCENÍ NÁŠ PŘÍSTUP. Chceme každému dát trochu toho štěstí, s někým se podělit, někomu poradit, aby si odtud vždy odnesl příjemnou vzpomínku.

HOST, KTERÝ OD NÁS ODJÍŽDÍ VŽDY NESPOKOJEN, SE VYZNAČUJE ZEJMÉNA:

1. NAPROSTOU NEKOMUNIKATIVNOSTÍ. Vidíme ho při příjezdu a pak při odjezdu, jinak nás míjí jak vzduch. Na dotazy či nabídky zásadně neodpovídá, zato anonymně po odjezdu dělá znalce a hrdinu na nejrůznějších webech.
2. SRÁŽKA S PŘEHNANÝM OČEKÁVÁNÍM. Tento typ člověka si představuje „úžasný“ pobyt jako v pětihvězdě v Dubaji a nějak netuší, že si objednává jinou cenovou relaci v malém penzionu na horách a nikoli v hotelu světové destinace.
3. NETUŠÍ , CO SI OBJEDNÁVÁ. Host se podívá maximálně na nějaké obrázky, nic nečte, kromě pojmu Krkonoše neví, kam jede a na místě se dožaduje všeho, co nemá v rezervaci.
4. JE HOTELOVÝ TYP. My jsme ale rodinný penzion, ne hotel, takže nemáme recepci, číšníka ve fraku, TV na pokoji, výhled z každého pokoje o rozloze sto metrů na úchvatné štíty a na moře, balkony a terasy ke každému pokoji, francouzskou restauraci ala carte, výběr z padesáti minutek, kartu hosta …… mám pokračovat?
5. SNAŽÍ SE VŠEMOŽNĚ UŠETŘIT. Tu přijde pro hrnek, pak pro teplou vodu a nakonec pro pytlík čaje a sklenku na vlastní pivo a pak nám vykládá, jak je to v Rakousku lepší. Nepopírám, ale také podstatně dražší.

Zkuste se zamyslet nad tím, co si objednáváte a co očekáváte. Pak prožijete krásný pobyt.

V úctě vše spokojeným hostů, Hana a Jiří Veselí

Disclaimer: Toto je obecná úvaha, která není namířena proti niko,u s jakákoli podobnost je čistě náhodná. Není totiž pro nás jiné možnosti, jak vyjádřit náš názor.

Jaromír

dospělý pár, 30.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • čistota, snídaně formou rautu

  • hlučné ventilátory v koupelně

Personál
6
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Petr Janovský

rodina se staršími dětmi, 23.1.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Nemohli jsme přijed až k chalupě autem.malo jidla snidaně slabí

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6