Penzion U Veselých Recenzje
-
Personel
92% -
Czystość
96% -
Wyposażenie
87% -
Komfort
82% -
Cena
86%
Wyświetl recenzje napisane przez:
- inna grupa
Vladimír
para, 17.6.2022
Česká republika
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 12.6.2022
Čeština
Věra Marešová
rodzina ze starszym dzieckiem, 25.2.2022
Tábor Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Petr Janovský
rodzina ze starszym dzieckiem, 23.1.2022
Česká republika
Vít
para, 26.9.2021
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 13.8.2021
Čeština
Ivo
para, 1.8.2021
Roudnice nad Labem Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Milena
para, 21.6.2020
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Štěpán Oliva
rodzina ze starszym dzieckiem, 3.11.2019
Česká republika
Anonim
para, 3.11.2019
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Zdenek
para, 8.9.2019
jihlava Česká republika
Václav Zahradník
para, 21.6.2019
Plzen Česká republika
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 21.6.2019
Čeština
HOST, KTERÝ OCEŇUJE POBYT U NÁS, SE VYZNAČUJE ZEJMÉNA:
1. KOMUNIKACÍ, protože si s námi rád pohovoří. Nabídneme mu nejrůznější možnosti, jak hezky strávit čas u nás, případně lehce upravíme jeho plány. Občas udělám e vrbu a vyslechneme a nejrůznější trable, kterých má každý plno a snažíme se dodat trochu optimismu.
2. NEMÁ PŘEHNANÁ OČEKÁVÁNÍ. Proto je vždy příjemně překvapen, tu úsměvem, tu podaným pivem. Ví, že štěstí mu nezajistí stometrový pokoj se třemi koupelnami, ale teplé lidské slovo. Nemusí být všude happy, ale jede sem za klidem, pěkným výhledem odpočinkem či návštěvou.
3. PŘEČTE SI NÁŠ WEB, kde jsou jediné relevantní informace na rozdíl od jiných webů, které mnohdy nemůžeme ani ovlivnit. Ví, co může očekávat a co ne.
4. OCENÍ NÁŠ PŘÍSTUP. Chceme každému dát trochu toho štěstí, s někým se podělit, někomu poradit, aby si odtud vždy odnesl příjemnou vzpomínku.
HOST, KTERÝ OD NÁS ODJÍŽDÍ VŽDY NESPOKOJEN, SE VYZNAČUJE ZEJMÉNA:
1. NAPROSTOU NEKOMUNIKATIVNOSTÍ. Vidíme ho při příjezdu a pak při odjezdu, jinak nás míjí jak vzduch. Na dotazy či nabídky zásadně neodpovídá, zato anonymně po odjezdu dělá znalce a hrdinu na nejrůznějších webech.
2. SRÁŽKA S PŘEHNANÝM OČEKÁVÁNÍM. Tento typ člověka si představuje „úžasný“ pobyt jako v pětihvězdě v Dubaji a nějak netuší, že si objednává jinou cenovou relaci v malém penzionu na horách a nikoli v hotelu světové destinace.
3. NETUŠÍ , CO SI OBJEDNÁVÁ. Host se podívá maximálně na nějaké obrázky, nic nečte, kromě pojmu Krkonoše neví, kam jede a na místě se dožaduje všeho, co nemá v rezervaci.
4. JE HOTELOVÝ TYP. My jsme ale rodinný penzion, ne hotel, takže nemáme recepci, číšníka ve fraku, TV na pokoji, výhled z každého pokoje o rozloze sto metrů na úchvatné štíty a na moře, balkony a terasy ke každému pokoji, francouzskou restauraci ala carte, výběr z padesáti minutek, kartu hosta …… mám pokračovat?
5. SNAŽÍ SE VŠEMOŽNĚ UŠETŘIT. Tu přijde pro hrnek, pak pro teplou vodu a nakonec pro pytlík čaje a sklenku na vlastní pivo a pak nám vykládá, jak je to v Rakousku lepší. Nepopírám, ale také podstatně dražší.
Zkuste se zamyslet nad tím, co si objednáváte a co očekáváte. Pak prožijete krásný pobyt.
V úctě vše spokojeným hostů, Hana a Jiří Veselí
Disclaimer: Toto je obecná úvaha, která není namířena proti niko,u s jakákoli podobnost je čistě náhodná. Není totiž pro nás jiné možnosti, jak vyjádřit náš názor.
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 14.6.2019
Čeština
Eva Růžičková
grupa przyjaciół, 1.9.2017
Česká republika
Anonim
rodzina ze starszym dzieckiem, 9.7.2017
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 1.11.2015
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Lucie Medunová
rodzina z małym dzieckiem, 11.8.2015
Čeština
pan Kyjovský
rodzina ze starszym dzieckiem, 26.2.2015
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Slavíčková Eva
para, 24.7.2014
Čeština