Penzion U Veselých Recenze
-
Personál
92% -
Čistota
96% -
Vybavení
87% -
Pohodlí
82% -
Poměr cena/kvalita
86%
Zobrazit recenze, které napsal:
- ostatní
Seřadit od:
Zobrazit:
Petr Janovský
rodina se staršími dětmi, 23.1.2022
Česká republika
Jaromír
dospělý pár, 30.9.2012
Čeština
Anonym
jednotlivec, 21.6.2019
Čeština
HOST, KTERÝ OCEŇUJE POBYT U NÁS, SE VYZNAČUJE ZEJMÉNA:
1. KOMUNIKACÍ, protože si s námi rád pohovoří. Nabídneme mu nejrůznější možnosti, jak hezky strávit čas u nás, případně lehce upravíme jeho plány. Občas udělám e vrbu a vyslechneme a nejrůznější trable, kterých má každý plno a snažíme se dodat trochu optimismu.
2. NEMÁ PŘEHNANÁ OČEKÁVÁNÍ. Proto je vždy příjemně překvapen, tu úsměvem, tu podaným pivem. Ví, že štěstí mu nezajistí stometrový pokoj se třemi koupelnami, ale teplé lidské slovo. Nemusí být všude happy, ale jede sem za klidem, pěkným výhledem odpočinkem či návštěvou.
3. PŘEČTE SI NÁŠ WEB, kde jsou jediné relevantní informace na rozdíl od jiných webů, které mnohdy nemůžeme ani ovlivnit. Ví, co může očekávat a co ne.
4. OCENÍ NÁŠ PŘÍSTUP. Chceme každému dát trochu toho štěstí, s někým se podělit, někomu poradit, aby si odtud vždy odnesl příjemnou vzpomínku.
HOST, KTERÝ OD NÁS ODJÍŽDÍ VŽDY NESPOKOJEN, SE VYZNAČUJE ZEJMÉNA:
1. NAPROSTOU NEKOMUNIKATIVNOSTÍ. Vidíme ho při příjezdu a pak při odjezdu, jinak nás míjí jak vzduch. Na dotazy či nabídky zásadně neodpovídá, zato anonymně po odjezdu dělá znalce a hrdinu na nejrůznějších webech.
2. SRÁŽKA S PŘEHNANÝM OČEKÁVÁNÍM. Tento typ člověka si představuje „úžasný“ pobyt jako v pětihvězdě v Dubaji a nějak netuší, že si objednává jinou cenovou relaci v malém penzionu na horách a nikoli v hotelu světové destinace.
3. NETUŠÍ , CO SI OBJEDNÁVÁ. Host se podívá maximálně na nějaké obrázky, nic nečte, kromě pojmu Krkonoše neví, kam jede a na místě se dožaduje všeho, co nemá v rezervaci.
4. JE HOTELOVÝ TYP. My jsme ale rodinný penzion, ne hotel, takže nemáme recepci, číšníka ve fraku, TV na pokoji, výhled z každého pokoje o rozloze sto metrů na úchvatné štíty a na moře, balkony a terasy ke každému pokoji, francouzskou restauraci ala carte, výběr z padesáti minutek, kartu hosta …… mám pokračovat?
5. SNAŽÍ SE VŠEMOŽNĚ UŠETŘIT. Tu přijde pro hrnek, pak pro teplou vodu a nakonec pro pytlík čaje a sklenku na vlastní pivo a pak nám vykládá, jak je to v Rakousku lepší. Nepopírám, ale také podstatně dražší.
Zkuste se zamyslet nad tím, co si objednáváte a co očekáváte. Pak prožijete krásný pobyt.
V úctě vše spokojeným hostů, Hana a Jiří Veselí
Disclaimer: Toto je obecná úvaha, která není namířena proti niko,u s jakákoli podobnost je čistě náhodná. Není totiž pro nás jiné možnosti, jak vyjádřit náš názor.
Anonym
jednotlivec, 14.6.2019
Čeština
Anonym
dospělý pár, 3.5.2013
Čeština
Věra Marešová
rodina se staršími dětmi, 25.2.2022
Tábor Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
dospělý pár, 28.10.2012
Čeština
(bez textového hodnocení)
Milena
dospělý pár, 21.6.2020
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Eva Růžičková
skupina přátel, 1.9.2017
Česká republika
pan Kyjovský
rodina se staršími dětmi, 26.2.2015
Čeština
(bez textového hodnocení)
Lenka
mladý pár, 20.1.2013
Čeština
(bez textového hodnocení)
Slavíčková Eva
dospělý pár, 24.7.2014
Čeština
Anonym
dospělý pár, 3.11.2019
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Vilma Procházková
dospělý pár, 21.7.2013
Čeština
Anonym
rodina se staršími dětmi, 8.8.2010
Čeština
(bez textového hodnocení)
Vladimír
dospělý pár, 17.6.2022
Česká republika
Anonym
jednotlivec, 12.6.2022
Čeština
Ivo
dospělý pár, 1.8.2021
Roudnice nad Labem Česká republika
(bez textového hodnocení)
Štěpán Oliva
rodina se staršími dětmi, 3.11.2019
Česká republika
Václav Zahradník
dospělý pár, 21.6.2019
Plzen Česká republika