Penzion U Veselých Reviews
-
Staff
92% -
Cleanliness
96% -
Equipment
87% -
Comfort
82% -
Value for money
86%
Show reviews written by:
- other group
Vladimír
mature couple, 17.6.2022
Česká republika
Anonym
single traveler, 12.6.2022
Čeština
Věra Marešová
family with older children, 25.2.2022
Tábor Česká republika
(without text rating)
Petr Janovský
family with older children, 23.1.2022
Česká republika
Vít
mature couple, 26.9.2021
Česká republika
(without text rating)
Anonym
single traveler, 13.8.2021
Čeština
Ivo
mature couple, 1.8.2021
Roudnice nad Labem Česká republika
(without text rating)
Milena
mature couple, 21.6.2020
Česká republika
(without text rating)
Štěpán Oliva
family with older children, 3.11.2019
Česká republika
Anonym
mature couple, 3.11.2019
Česká republika
(without text rating)
Zdenek
mature couple, 8.9.2019
jihlava Česká republika
Václav Zahradník
mature couple, 21.6.2019
Plzen Česká republika
Anonym
single traveler, 21.6.2019
Čeština
HOST, KTERÝ OCEŇUJE POBYT U NÁS, SE VYZNAČUJE ZEJMÉNA:
1. KOMUNIKACÍ, protože si s námi rád pohovoří. Nabídneme mu nejrůznější možnosti, jak hezky strávit čas u nás, případně lehce upravíme jeho plány. Občas udělám e vrbu a vyslechneme a nejrůznější trable, kterých má každý plno a snažíme se dodat trochu optimismu.
2. NEMÁ PŘEHNANÁ OČEKÁVÁNÍ. Proto je vždy příjemně překvapen, tu úsměvem, tu podaným pivem. Ví, že štěstí mu nezajistí stometrový pokoj se třemi koupelnami, ale teplé lidské slovo. Nemusí být všude happy, ale jede sem za klidem, pěkným výhledem odpočinkem či návštěvou.
3. PŘEČTE SI NÁŠ WEB, kde jsou jediné relevantní informace na rozdíl od jiných webů, které mnohdy nemůžeme ani ovlivnit. Ví, co může očekávat a co ne.
4. OCENÍ NÁŠ PŘÍSTUP. Chceme každému dát trochu toho štěstí, s někým se podělit, někomu poradit, aby si odtud vždy odnesl příjemnou vzpomínku.
HOST, KTERÝ OD NÁS ODJÍŽDÍ VŽDY NESPOKOJEN, SE VYZNAČUJE ZEJMÉNA:
1. NAPROSTOU NEKOMUNIKATIVNOSTÍ. Vidíme ho při příjezdu a pak při odjezdu, jinak nás míjí jak vzduch. Na dotazy či nabídky zásadně neodpovídá, zato anonymně po odjezdu dělá znalce a hrdinu na nejrůznějších webech.
2. SRÁŽKA S PŘEHNANÝM OČEKÁVÁNÍM. Tento typ člověka si představuje „úžasný“ pobyt jako v pětihvězdě v Dubaji a nějak netuší, že si objednává jinou cenovou relaci v malém penzionu na horách a nikoli v hotelu světové destinace.
3. NETUŠÍ , CO SI OBJEDNÁVÁ. Host se podívá maximálně na nějaké obrázky, nic nečte, kromě pojmu Krkonoše neví, kam jede a na místě se dožaduje všeho, co nemá v rezervaci.
4. JE HOTELOVÝ TYP. My jsme ale rodinný penzion, ne hotel, takže nemáme recepci, číšníka ve fraku, TV na pokoji, výhled z každého pokoje o rozloze sto metrů na úchvatné štíty a na moře, balkony a terasy ke každému pokoji, francouzskou restauraci ala carte, výběr z padesáti minutek, kartu hosta …… mám pokračovat?
5. SNAŽÍ SE VŠEMOŽNĚ UŠETŘIT. Tu přijde pro hrnek, pak pro teplou vodu a nakonec pro pytlík čaje a sklenku na vlastní pivo a pak nám vykládá, jak je to v Rakousku lepší. Nepopírám, ale také podstatně dražší.
Zkuste se zamyslet nad tím, co si objednáváte a co očekáváte. Pak prožijete krásný pobyt.
V úctě vše spokojeným hostů, Hana a Jiří Veselí
Disclaimer: Toto je obecná úvaha, která není namířena proti niko,u s jakákoli podobnost je čistě náhodná. Není totiž pro nás jiné možnosti, jak vyjádřit náš názor.
Anonym
single traveler, 14.6.2019
Čeština
Eva Růžičková
group of friends, 1.9.2017
Česká republika
Anonym
family with older children, 9.7.2017
Česká republika
(without text rating)
Anonym
single traveler, 1.11.2015
Čeština
(without text rating)
Lucie Medunová
family with young children, 11.8.2015
Čeština
pan Kyjovský
family with older children, 26.2.2015
Čeština
(without text rating)
Slavíčková Eva
mature couple, 24.7.2014
Čeština